obecnie czas realizacji zamówień wynosi ok 5 dni roboczych. 

Przy zamówieniach powyżej 300 pln, DARMOWA WYSYŁKA !

FAQ

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na akcesoria standardowe ?


    Akcesoria dostępne w naszej ofercie możesz zamówić wykorzystując intuicyjny formularz dostępny na naszej stronie www.propsy.com.pl . Wybierz jeden z produktów jaki Cię interesuje, wybierz wariant (wzór lub rozmiar), podaj swoje dane, wybierz sposób dostawy, opłać zamówienie i oczekuj wspólnie z pupilem na paczkę.

    Kolejnym sposobem na złożenie zamówienia jest napisanie prywatnej wiadomości do nas na Facebook’u, Instagram’ie (Propsy.com.pl) lub maila na adres propsy.store@gmail.com . Skontaktuj się z nami, napisz co Cię interesuje a my poprowadzimy Cię za rękę.

    Znajdziesz nasz sklep PROPSYstore również na www.Etsy.com oraz innych popularnych portalach aukcyjnych.



    2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na akcesoria personalizowane ?


      Akcesoria personalizowane możesz zamówić pisząc do nas prywatną wiadomość na Facebook’u, Instagram’ie (Propsy.com.pl) lub maila na adres propsy.store@gmail.com . Skontaktuj się z nami, napisz co Cię interesuje, opisz czego ma dotyczyć personalizacja a my poprowadzimy Cię za rękę.

      Pamiętaj psi miłośniku! Personalizacja dotyczy w głównej mierze niestandardowego rozmiaru lub użycia innych materiałów, łączeń itp. Nie jesteśmy w stanie uszyć akcesoriów z taśmy o innej szerokości, ani użyć materiałów innych niż te które posiadamy.




      3. W jaki sposób mogę opłacić złożone zamówienie ?


        Składając zamówienie przez formularz dostępny na naszej stronie www.propsy.com.pl , będziesz mógł opłacić zamówienie w następujący sposób :

        • przelewem tradycyjnym
        • przez płatności Shoplo

        Jeśli akcesoria zamawiałeś pisząc do nas prywatną wiadomość na Facebook’u , Instagram’ie lub mailem, w takim wypadku zamówienie będziesz mógł opłacić przelewem tradycyjnym, kodem BLIK lub przelewem na numer telefonu.


        4. Ile potrzebujecie czasu na wysłanie zamówienia?


          Wszystkie nasze produkty są ręcznie robione, poza tym przykładamy dużo uwagi do precyzji wykonania. Jak się pewnie domyślasz, potrzeba do tego czasu. Część naszych akcesoriów czeka w pełnej gotowości na półce, tylko na to abyś je zamówił (takie mogą być u Ciebie nawet następnego dnia), inne natomiast musimy wykonać specjalnie dla Ciebie. Z reguły wyrabiamy się do 3 dni roboczych, ale każdy czasem zostaje zawalony natłokiem pracy dlatego możemy zapewnić Cię, że nie potrwa to dłużej niż 14 dni. Reszta zależy już od tego, jaki sposób dostawy wybrałeś podczas składania zamówienia.

          Zależy Ci na szybkiej realizacji, bo wyjazd, bo czworonóg nie może się doczekać ? napisz do nas (zakładka “Kontakt”) a coś postaramy się na to poradzić.


          5. Jaki jest koszt i czas dostawy ?


            Wszystko zależy od tego jaką opcję dostawy wybrałeś podczas składania zamówienia. Wybierając opcję przesyłki kurierskiej DPD, za dostawę zapłacisz 15 zł, a na paczkę poczekasz do 5 dni roboczych (pst… najczęściej paczki kurierskie docierają do adresatów następnego dnia po ich wysłaniu). Jeśli zdecydowałeś się na dostawę do Paczkomatu Inpost, za dostawę zapłacisz 13 zł, a paczka trafi do Ciebie najpóźniej za 14 dni (pst… te 14 dni to spora przesada, wszyscy wiemy, że paczka do paczkomatu dociera po około 3 dniach). Możesz także zamówienie odebrać osobiście, wtedy za dostawę nic nie płacisz i od Ciebie zależy kiedy je odbierzesz.

            Pamiętaj psi miłośniku! Odbiór osobisty musisz uzgodnić z nami w wiadomości prywatnej (zakładka “Kontakt”) przed złożeniem zamówienia.



            6. Złożyłem zamówienie ale pomyliłem rozmiar lub po czasie zdecydowałem się na inny wzór. Co robić ?


              Nic strasznego się nie stało. Przygotuj numer swojego zamówienia i skontaktuj się z nami najlepiej telefonicznie lub mailowo (zakładka “Kontakt”) a my we wszystkim pomożemy. Nie chcemy przecież, żeby pupil chodził np. w za dużych lub za ciasnych szelkach. To ważne kwestie! Istnieją dwie możliwości jak rozwiązać tę sytuację:

              Twoja interwencja była na tyle błyskawiczna, że nie przystąpiliśmy jeszcze do realizacji zamówienia. Wówczas po korekcie zamówienia i rozliczeniu różnicy cenowej (dopłacie lub zwrotowi części kosztu zamówienia) wyślemy do Ciebie paczkę.

              W momencie otrzymania zgłoszenia od Ciebie, paczka jest już w drodze. W takim wypadku po otrzymaniu paczki, zwróć otrzymany towar (możesz do tego wykorzystać formularz zwrotu w zakładce “Wymiana, Zwroty i Reklamacje”) i złóż nowe, poprawione zamówienie.



              7. Wpisałem w zamówieniu niepoprawny adres dostawy. Co robić ?


                Nic strasznego się nie stało. Przygotuj numer swojego zamówienia i skontaktuj się z nami najlepiej telefonicznie lub mailowo (zakładka “Kontakt”) a my we wszystkim pomożemy. Czasem przewoźnicy dają możliwość przekierowania paczki pod inny adres, zatem poza telefonem do nas skontaktuj się również z przewoźnikiem.



                8. Złożyłem zamówienie, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia.


                  “Ups, coś poszło nie tak”. Wiadomości z potwierdzeniem zamówienia są wysyłane automatycznie, jednak mogą czasem nie dotrzeć do adresata. Sprawdź proszę czy podałeś nam prawidłowy adres mailowy lub czy wiadomość nie znajduje się w folderze “Spam”. Jeśli nadal nie otrzymałeś potwierdzenia, przygotuj numer swojego zamówienia i skontaktuj się z nami najlepiej telefonicznie lub mailowo (zakładka “Kontakt”) a my we wszystkim pomożemy.



                  9. Czy mogę zwrócić nietrafiony zakup?


                    Oczywiście, że tak. Wszelkie niezbędne informacje jak zwrócić towar, znajdziesz w zakładce “Wymiana, Zwroty i Reklamacje”, możesz wykorzystać do tego odpowiedni formularz. Przed odesłaniem zamówienia powiadom nas najlepiej telefonicznie lub mailowo (zakładka “Kontakt”) a my we wszystkim pomożemy. Koszt zamówienia odeślemy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy nie później niż w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem. Wszelkie szczegóły warunków zwrotu znajdziesz w naszym Regulaminie.

                    Pamiętaj psi miłośniku! zwrotu musisz dokonać w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, a towar musisz zwrócić w stanie niepogorszonym, nie noszącym śladów zużycia.



                    10. Czy mogę wymienić akcesoria na inny rozmiar lub wzór ?


                      Oczywiście, że tak. Nie chcemy przecież, żeby pupil chodził np. w za dużych lub za ciasnych szelkach. To ważne kwestie! Wszelkie niezbędne informacje jak wymienić towar na inny, znajdziesz w zakładce “Wymiana, Zwroty i Reklamacje”, możesz wykorzystać do tego odpowiedni formularz. Przed odesłaniem zamówienia powiadom nas najlepiej telefonicznie lub mailowo (zakładka “Kontakt”) a my we wszystkim pomożemy. Wszelkie szczegóły warunków wymiany znajdziesz w naszym Regulaminie.


                      11. Z jakich materiałów zrobione są akcesoria ?


                        TAŚMA :

                        Podstawowym tworzywem, które wykorzystujemy w produkcji wszystkich smyczy, obroży i szelek jest taśma polipropylenowa. Jest to materiał wprost idealny do tego typu wyrobów: niezwykle lekki, przyjemny w dotyku a przy tym wytrzymały, odporny na uszkodzenia i zabrudzenia. Taśma jest dwustronnie zadrukowana metodą sublimacji w nasze autorskie wzory. Jest to druk wykorzystujący wysokie ciśnienie oraz temperaturę, w którym grafika staje się “integralną częścią” taśmy, także nie musisz obawiać się, utraty wzoru podczas prania lub użytkowania przez pupila w ciężkich warunkach.

                        ŁĄCZENIA:

                        W naszych akcesoriach wykorzystujemy dwa rodzaje łączeń: szycie oraz nitowanie. Szyte akcesoria są wyborem bardziej klasycznym podczas gdy nitowane prezentować się będą bardziej elegancko.

                        DODATKI:

                        W skrócie stawiamy na lekkość i trwałość. Propsowe akcesoria wyposażone są w dodatki (półkola, ściągacze itp.) wykonane z wysokiej jakości tworzywa. Do tego stosujemy profilowane klamry renomowanej marki Duraflex. Całość sprawia, że sumarycznie wszystkie akcesoria są lżejsze i (w przeciwieństwie do okuć metalowych) nie odpryskują.

                        KARABIŃCZYKI:

                        Zarówno mały jak i duży karabińczyk wykonany jest z żeliwa. Mały - nieco lżejszy, idealnie sprawdzi się dla psiaków o wadze do około 15 kg. Duży - bardziej masywny i wytrzymały zalecany dla pupili z wyższej kategorii wagowej.

                        Więcej informacji o użytych materiałach znajdziesz w opisach konkretnych produktów na naszej stronie w zakładce “Produkty”.



                        12. Czy materiały użyte w produkcji akcesoriów są wytrzymałe ?


                          Twój nowofundland chciałby dołączyć do grona Propsów, ale obawiasz się, czy nasze akcesoria to wytrzymają? Bez obaw. Jeszcze większy nacisk niż na design, kładziemy na bezpieczeństwo. Przed wypuszczeniem akcesoriów na rynek, przetestowaliśmy czy wytrzymają one wszystko to, co może Ciebie i twojego pupila spotkać na spacerze. Po pierwsze wyszliśmy z założenia, że smycz / obroża / szelki są tak wytrzymałe jak ich najsłabsze elementy, dlatego każdy użyty do produkcji materiał: taśmę, dodatki, karabińczyki, nity dobraliśmy z najwyższą uwagą. Klamry renomowanej marki Duraflex znane są ze swojej wytrzymałości, dlatego znalazły drogę do naszych akcesoriów. Oferowany karabińczyk duży posiada obciążenie niszczące rzędu 190 kg, a mały - obciążenie niszczące rzędu 130 kg. Co ważne mimo, iż wykonane są z lakierowanego żeliwa to nie odpryskują przy upadku. Ponadto zastosowane łączenia nitowane, w niczym nie ustępują pod względem wytrzymałości swoim szytym odpowiednikom. Po drugie, cały krój akcesoriów (wszelkie łączenia i zakładki) dobraliśmy w ten sposób, aby siły na nie działające rozchodziły się w sposób najłagodniejszy z możliwych, co zwiększa bezpieczeństwo ale także żywotność produktu. 


                          13. W jaki sposób zmierzyć pupila aby wybrać właściwy rozmiar?


                            Całą instrukcję w jaki sposób to zrobić, znajdziesz w zakładce “Jak zmierzyć psa?”



                            14. W jaki sposób czyścić Propsowe akcesoria ?


                              Zalecamy aby wszystkie akcesoria prać ręcznie w temperaturze do 30oC z użyciem mydła lub innego delikatnego detergentu. Bez obaw, grafika naniesiona metodą sublimacji na tym nie ucierpi.

                              Pamiętaj psi miłośniku! Odradzamy prania naszych akcesoriów w pralce. Mogą na tym ucierpieć zarówno metalowe elementy akcesoriów jak i sama pralka. Jeśli nie wyobrażasz sobie prania bez pralki, użyj specjalnego woreczka ochronnego.



                              15. Czy można obejrzeć / przymierzyć Propsowe akcesoria na żywo ?


                                Oczywiście, że tak, ale jedynie na terenie Gdańska, Gdyni i Sopotu. Skontaktuj się z nam najlepiej telefonicznie lub mailowo (zakładka “Kontakt”).



                                16. Czym różni się obroża półzaciskowa od tej z klamrą ?


                                  Obrożę z klamrą możesz rozpiąć za pomocą klamry, natomiast obroża półzaciskowa wkładana jest przez głowę pas. Półzaciskowa zalecana jest dla psów mających tendencję do ciągnięcia na spacerach. Zdjęcia oraz poszerzone opisy obu rodzajów obroży znajdziesz w zakładce “Produkty”.



                                  17. Czym różni się smycz miejska od przepinanej ?


                                    Smycz miejska ma swoją określoną długość i nie ma możliwości jej regulowania. Zalecana jest dla właścicieli psów, którzy nie lubią plączących się długich taśm, oraz żyją w miejscach gdzie jest wzmożony ruch uliczny i chcą swojego psiaka prowadzić blisko sobie. Natomiast smycz przepinana posiada opcję regulacji, zatem polecana jest dla właścicieli psów, którzy chcą mieć trzy smycze w jednej. Z jednej strony długą, dającą psiakowi swobodę codziennych spacerów ,a z drugiej strony możliwość skrócenia smyczy i większej kontroli nad pupilem oraz dostosowaniem akcesorium do otoczenia. Ten rodzaj smyczy posiada dwa karabińczyki, jeden do przypięcia psiaka i drugi do stworzenia krótszej lub dłuższej rączki. Zdjęcia oraz poszerzone opisy obu rodzajów smyczy znajdziesz w zakładce “Produkty”.



                                    18. Czy nie szukacie czasem ambasadorów marki ?


                                      Oczywiście, że tak. Jesteśmy otwarci na każdy rodzaj współpracy zatem, nie czekaj dłużej, skontaktuj się z nami mailowo (zakładka “Kontakt”) a wspólnie z Propsami zrobisz ze swojego pupila Psinfluensera!

                                      Pamiętaj psi miłośniku! W wiadomości do nas dodaj zdjęcia swojego pupila i zamieść jego opis / historię. Miłym dodatkiem będzie również link do psiego Instagrama.



                                      19. Jestem grafikiem i chciałbym z wami współpracować przy tworzeniu kolejnych kolekcji.


                                        Na wstępie dziękujemy za zainteresowanie. Jesteśmy przekonani, że razem możemy stworzyć coś wyjątkowego. Jesteśmy otwarci na każdy rodzaj współpracy zatem, nie czekaj dłużej i skontaktuj się z nami mailowo (zakładka “Kontakt”).


                                        do góry
                                        Sklep jest w trybie podglądu
                                        Pokaż pełną wersję strony
                                        Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.